Egy Pony gondolata a videójátékokról

Egy Pony gondolata a videójátékokról

Új város építős játék a láthatáron

2021. május 13. - Pony_paci

Akik videójátékokkal játszanak valószínűleg ismerik az olyan játékokat, mint a SimCity vagy a Cities Skylines címeket csak hogy soroljak párat azonban idén érkezik egy új versenyző a piacra mely egy érdekes csavarral fűszerezte meg a zsánert, ami még egyesek számára még hívogatóbb is lehet.

A Timberborn egy 2021-ben megjelenésre váró város építő fejlesztő játék melyet a Mechanistry cég ad ki mely egy lengyel, kezdő játék készítő cég, akiknek ez az első játéka. A játékban a megszokottól eltérő élőlényeket kell ellátnunk, és új érdekes kihívásokkal kell megküzdenünk játékunk során. A játék zsánerben megszokott emberi városok helyett egy hód várost kell építenünk és túlélnünk a természet csapásait.

Buy Timberborn Steam

 A játékban hódjainkat kell irányítanunk, hogy nyersanyagokat gyűjtsenek, mint például a fa, hogy különböző épületeket húzzanak fel, de figyelnünk kell arra is hogy a hódok egyenek, igyanak és aludjanak miközben a munkájukat végzik. Ezért szükséges a közeli folyóból vizet nyerni melyet víztárolókban tudunk tárolni és erre nagy szükségünk lesz később, de ne rohanjunk ennyire előre. A hódok élelmét bogyó gyűjtéssel, illetve földműveléssel tudjuk biztosítani ez szükséges, hogy hódjaink ne halljanak éhen. Ha sikerül a termelést magas szintre emelni akkor érdemes viszont egy raktárat építeni, ahol tárolhatjuk fogyasztásra váró ételeket. Egy másik fontos tényező a víz ugyanis hódjainknak szükségük van vízhez az életben maradáshoz, valamint a nem folyó melletti farmoknak is kell vízellátás, hogy a növények növekedni tudjanak. A másik fontos dolog, hogy figyelnünk kell hódjaink jólétét és biztosítani kell nekik alvóhelyet, hogy jobb eredménnyel dolgozzanak a munka órákban.

Azonban a legfontosabb nyersanyag a játékban a fa ami az épületek megépítéséhez szükséges és ezekkel az épületekkel új kapuk nyílhatnak játékunkban, mint például a folyó áramlásából kinyert energia mellyel gépeket tudunk üzemeltetni ami ezért szükséges mert bizonyos anyagok mint például a deszka csak egy épületben tudnak a hódok előállítani melyhez energia szükséges.

Ami meg a munkaórákat illeti a játékos be tudja állítani, hogy egy napból hány órát dolgozzanak a hódok, a túl sok munkavégzés rontja a hódok kedvét, de sokkal több nyersanyagot termelnek míg a rövidebb munkanapok javítják a hódok kedélyi állapotát, de kevesebb a termelés. A játék folyamán meg kell találni a számunkra megfelelő egyensúlyt, hogy fel tudjunk készülni az elénk állított kihívásokra, mint például a száraz időszakra melyben az eddig vizet szolgáló folyók kiszáradnak és saját készletünkkel kell túlélnünk a szárazságot.

A játék jelenleg csak demóként érhető el, de, én már így is több órát öltem bele és csak harmadik alkalomra sikerült nem az első száraz időszakban nem kipusztítanom az egész hód birodalmamat, de még ekkor is remekül szórakoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponygames.blog.hu/api/trackback/id/tr6516558542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása